




|
2005 年 9 月 20 日 星期二 ^^* 今日頭兩堂...phy呀...好難頂呀...都唔明佢講咩..!!shit!! 之後cl...好搞笑呀..我同呀瑩傾緊計喎~~官sir一野拍落我部機...就咁就死左 luuuu..又要再開過...笑死我呀...跟住我係咁問官sir..官恩娜係咪佢姪女...跟住 佢話...官恩娜識佢..佢唔識官恩娜...仲話...[我勁囉]...=.="too bad" 放左學諗住同豬gi去睇戲..點知場數唔o岩...咁咪算囉..佢去左探gigi dog..咁我 去左衰佬屋企...um...就係咁囉... 番到屋企成6點lu...同呀詩落左街食野...勁正呀...係咁食呀...好味呀...呀詩我 要鬧柒你呀..哈哈哈...不服氣...就留言啦...呵呵呵~~ |