




|
2005 年 9 月 12 日 星期一 HAPPY* 今日番學呀..好開心呀..一番學就好開心架啦...hehe...番到去先知今日hay 6都 要入hall...之前都唔洗既..=.="跟住仲話今日放12點7...無啦啦放半日...正 呀...哈哈...之後放左學同gigi行左一陣...哇..遲d我要去2%掃貨呀..好抵呀... 之後上tommy屋企..佢屋企冇人喎~~咁又冇地方去...咪上去囉...=0=..隻GIGI (dog)好得意呀!!hehe..之後呀豬就訓左...咁我4點幾又上左老公屋企...=.="咁快 又好番啦...hehe...6點幾就番屋企囉..because老公要番工呀....番到屋企..食完 飯..就同呀媽落街buy冰皮...好味.
|