




|
2005 年 9 月 2 日 星期五 HAPPY* 今日番學呀..都係番9點..好開心呀..我做d&t科長+副主席呀...哈哈..呢次真係 死得人多lu...唉呀...諗住同winsy,呀加一齊癲..一齊做班長架ma...點知猜輸 左...hehe..算啦算啦...我唔去[迪欣湖]呀..我要去迪士尼呀!! 放12點..之後去左suki屋企呀...hehe...好多人呀...呀加,寶兒,呀瑩,榮榮,winsy, 琛,欣,燕燕...好似係咁多啦...佢地自己整野食...肚餓呀..我唔知好唔好食 lu...hehe...之後係度玩...好似5點幾出番元朗...去左B仔食野..都 okla...hehe.... 7點番到屋企...攰呀...zzZZ |