




|
2005 年 8 月 25 日 星期四 -.-+ 今日呀詩打黎...唉...咪出左去囉...我都想睇吓中指有冇事...見到佢...個心都down晒囉....唉....搞到我同呀詩喊到成隻豬咁...中指都算堅強架啦...唉唉唉.....我地咪去北江囉...玩左3個杯..佢俾多左隻我地...hehe...4個都有lu...正呀....差唔多7點番到屋企...好難接受...好似 一下子冇左3個朋友...一個係識左7年既好朋友...一個係識左2年既好朋友...一個係識左冇幾耐既新朋友....點解會咁架.!?真係好唔想你地有事呀!!唉...down.* |