2005 年 8 月 23 日 星期二 ^^*
今日去元朗拎張回鄉卡...正呀...有得番大陸lu...he!he!
番黎個時見到豬仔呀...我地兩個都望左對方一陣...驚認錯人呀
ma...he!he!勁耐冇見過佢啦...佢話又岩岩坐完出黎冇幾耐..成
日都係咁...!!!
番到屋企睇鍱..正呀!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 202 | »