




|
2005 年 8 月 14 日 星期日 ^^* 今日唔知醒呀...之後勁趕囉...好彩都冇遲到....番到教會...好開心呀...!!我地件 區TEE都幾靚呀!*HAAAAAAAAA~* 之後食野....撞到呀傻呀...咪上左佢屋企....好鍾意隻呀BEE呀....得意得意好得 意!!!玩到6點幾咪番屋企... 8:30落左北江...buy book呀...同呀婆.呀詩..呀milk...呀詩老豆請我地食雪糕 呀....之後番到天恆...新開既甜品店食糖水...好正呀.... 番到屋企10:30...睇tv...猿人爭霸戰...哈哈...番到屋企又食水果...哈密瓜都 正....食食吓...呀媽問...[咁d怪獸咁既野唔知洗唔洗食架呢...!]之後我同細佬咪 係度笑囉...話動物梗係要食野啦...!!!睇完訓教!!!!!!!
細B so good!* |