




|
2005 年 8 月 27 日 星期六 -.-+ 琴晚真係好多謝呀寶...hehe..仲要做埋我媽子...男人老狗我就要叫佢媽子..呵 呵*唉...thx la... 咁3點幾訓...衰佬又死咁早打黎...話過左黎...shit...講真我唔想落去呀..都未 訓醒...but都係落左去....之後同佢一齊上my home 換3...去唱k...唉..好感動 囉...搞到我同埋差不多all friends都喊到成隻豬頭咁呀..就好似呢隻[
咁...好記得2005年8月27日...哥哥...
之後就去baby home...hehe...佢串佢老豆跟住我幫佢老豆串佢呀ma...好白痴.. 係度笑...umum....之後就番左home啦!! |