2005 年 8 月 28 日 星期日 ^^*
今日番左教會呀..好開心呀!!haha...跟住咪去食野囉...好味!!
之後go左衰佬屋企...唉...總之就白痴啦!!
就番中指傾計仔...8點倒番到home...mama呃我..又話表弟黎...哼...見你整壽司
俾我食...就原諒你啦...衰婆...又整得好味喎~~

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 202 | »