




|
2005 年 9 月 5 日 星期一 番學..happy* hehe...今日開始番8點3啦...so要好早起身呀...^^*上堂好悶呀...都未開始教 book...但係我都好留心聽囉...hehe~有得出去食lunch luuuuu*hehe...我地諗住 去呀加屋企架...發生左d阻滯...都係去食面lu.....正呀!!hehe...跟住仲一齊食雪 條..好味...番到去就上堂lu....好快就2點9放學...好彩仲好夏令ja...正好 多...hehe...跟住同winsy.mandy.abby行左一陣...仲遇見西豪...haha...之後5 點上左輝屋企....一陣就一齊去北江buy book...shit...成日都冇....7點半番到 屋企...我唔會再去buy架啦...so..俾左書單呀媽...好衰呀可...但係真係好黑人 憎..又多人...又等得耐..仲要話冇tim...哼!!!!!!!!!!!! 注:today西豪生日呀...等我送首生日歌仔俾佢先...[happy birthDay to you,,happy birthody to you,,happy birthoay to KA HO,,,happy birthday to you!!!!!!!yeah*
|