




|
2005 年 9 月 8 日 星期四 ^^* TODAY...上BIO呀...好開心呀...昌爺教呀Ma...好好人呀...I LIKE ...HehE..之 後上H&C..好悶呀...MISS楊... 7堂好快就過左LUuu...今日買飯盒上呀瑩屋企食呀!!之後番學校個時好大雨呀... 濕晒lu...but遇見ka...佢拎住遮..好似仲濕過我...hehe..都唔知點解.... 兩堂之後就放學lu...2點9...等aki放學呀...之後佢地去買野..點知又落起雨黎 呀...shit...係度等等等...成4點先走得呀..都要淋雨...好搞笑...淋淋吓..見到人地自 己1個人個d女仔...我走左埋人地把遮度...叫人遮埋我...hehe...我唔識佢架....thx 晒呀...!!hehe 番到屋企同mama落街buy野...就係咁啦!!!>v<* END*多謝收睇
|