哈哈哈
也許我不知道 你那兒最好 讓我情牽忘也忘不了

也許我不知道 你真的那麼好 

我的思念你又明瞭多少 
kathylam1
暱稱: XXlamXX
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-25
病了
千里之外 ====JAY
情歌 側田
愛得太遲 歌手:古巨...
文章分類
全部 (67)
平時..hap & un happ既事 (1)
平時..想打人既事 (1)
多野做.. (2)
未分類 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
goodming88
viann_lai
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 9
今日人氣: 3
累積人氣: 842
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


無奈 分類: 未分類

星5:番學..冇乜點上堂. 成日都睇碟haha  好ya早放..`好趕咁番左home..好趕咁就換3去食野&打波啦

<<打波>>  <<打完波>>  就去左大中.行到去既時候  明又走...好彩仲有鑒&珊陪heehee

.冇乜野睇.6點幾個時  搵了賴.but又行到差唔多7點  番到home 唔知點覺得好累呀

星6:7點起左身   約左樂去好好食  講到諗住退出gb but miss o 一定唔俾  我地諗左許多理由呀   上到學校.e.<<家長日>>

.好多人都黎齊  搵miss ..佢又唔理我地  理班f.2..冇聽 佢講野冇so到佢  開始啦..諗緊.8點幾咋...幾時捱到12點幾呀

第1更係門口企..企左一陣.miss o番黎啦  過去同佢講野  佢話""你係暫時stop..定係以後都stop??""

我答""以後都stop""佢話""咁樣有好多後果  同埋唔同我講住""<-----呢句我充份知道佢係度""咁波鐘""  佢走左shit..

已經腰痛  第2更  去左揸""lift""...so easy  淨係問佢""你去幾多樓呀??"""ha  &時間過得超快  自由度大

當完了  ..累+痛  又係趕咁番到home....趕唔到了聖經班..就去左library 還書  超多人還書..心諗..搞咩呀..還書都咁多人

平時得cat  3.4隻  等左超耐...上祟8..好眼訓呀呀呀...欣去blue star買野..咁冇睇film  la  行左一陣...

番得home啦...眼訓+痛番到去...bath&sleep sleep到12點幾ha

 

**********

搞錯呀..退出咪退囉..搞咁多野做乜..只係等答覆姐..唔洗咁耐呀

咁love..f.2..love爆佢啦..大細超  成個力so咁



2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


Hurt So Bad 分類: 未分類

Hurt So Bad

哭了 才發現自己真的受傷了
你曾對我說你永遠是我的
為了愛情我把自己的幸福都忘了
你快樂 我就快樂

也許 是我們彼此都太年輕了
 總是特別容易沉溺在愛情裡
 
每當我再次看到身邊美麗的花火
 你已離開我 我還是想對你說

 
baby I luv u so much
 你走了我的心在淌血
 
baby u hurt me so bad
 想要你回到我的世界

 baby I luv u so much
 你給我的諾言已經瓦解
 baby u hurt me so bad
 只要我們都愛著 無論多苦都值得
 
說好的 你怎麼忘記了*



2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


腫左 不安 分類: 未分類

今日..係 要番學既...不過我冇番wo...原因有好多吧

1)訓得太少..了..救命呀----------

----昨晚.就訓左2.3個hrs.

唔想打lu...總之就,,,點弄也沒有用..手指泡凍水  &&塗膏..都冇    用呀...

腫左呀..腫左呀  搞錯..好痛  

 手指冇啦  冇啦              依+仲    腫 呀..

沒法子.....待消腫吧