星5:番學..冇乜點上堂. 成日都睇碟haha 好ya早放..`好趕咁番左home..好趕咁就換3去食野&打波啦
<<打波>> <<打完波>> 就去左大中.行到去既時候 明又走...好彩仲有鑒&珊陪heehee
.冇乜野睇.6點幾個時 搵了賴.but又行到差唔多7點 番到home 唔知點覺得好累呀
星6:7點起左身 約左樂去好好食 講到諗住退出gb but miss o 一定唔俾 我地諗左許多理由呀 上到學校.e.<<家長日>>
.好多人都黎齊 搵miss ..佢又唔理我地 理班f.2..冇聽 佢講野冇so到佢 開始啦..諗緊.8點幾咋...幾時捱到12點幾呀
第1更係門口企..企左一陣.miss o番黎啦 過去同佢講野 佢話""你係暫時stop..定係以後都stop??""
我答""以後都stop""佢話""咁樣有好多後果 同埋唔同我講住""<-----呢句我充份知道佢係度""咁波鐘"" 佢走左shit..
已經腰痛 第2更 去左揸""lift""...so easy 淨係問佢""你去幾多樓呀??"""ha &時間過得超快 自由度大
當完了 ..累+痛 又係趕咁番到home....趕唔到了聖經班..就去左library 還書 超多人還書..心諗..搞咩呀..還書都咁多人
平時得cat 3.4隻 等左超耐...上祟8..好眼訓呀呀呀...欣去blue star買野..咁冇睇film la 行左一陣...
番得home啦...眼訓+痛番到去...bath&sleep sleep到12點幾ha
**********
搞錯呀..退出咪退囉..搞咁多野做乜..只係等答覆姐..唔洗咁耐呀
咁love..f.2..love爆佢啦..大細超 成個力so咁
|