2/3
今天冇番 ..冇啦啦起身超支力
之後 就 唔番了
林德美 鏟我 ..話 我依家鍾意唔番就唔番
又話我 成日夜晚睇埋電視 先訓
緊係支力 !
唔得閒理佢.. 照訓
由尋日點幾訓到7點 ..起左身
同人sd下msg話唔番 ..之後!
就由7點幾 訓到4點半 !!
足足 訓左15粒鐘 !!超身之後好頭痛
之後 就1路頭痛到夜晚訓教 !!
3/3
到今日 ..要起身賣旗 !!
6點幾起身諗緊去唔去 ..
因為真係好似有d 唔舒服 !!
之後 .. 算啦 !!都係起身 ..
因為 又唔知個旗袋點算 ..
所以都係去算 !起身個野 真係幾難頂 !
之後 都好 d ..就整野啦 !
吹完頭 7點幾 ..諗住打畀欣恩 !
點知佢仲未起身 !!
原來佢地話 .. 決定10點幾先出去賣
因為8點開始 ..你幾點開始都冇人知 ..
之後 無奈 !整好晒d野 又 .. =口="
之後 訓番落去 .. 訓到10點幾咁上下..
同佢傾左陣電話 ..都差唔多11點 !
之後 11點幾出去 ..出到去都11點7,8咁制
會合漪雯 !!之後 賣左陣
都算係咁!!都有番d野睇下 ..
唔係咁樣衰 !!但係賣賣下..
竟然見到曹百成 !!=口="
我都睇唔到佢 !!
仲畀佢嗌左個名 !真係好樣衰 !
直頭想即刻走人 !!之後 冇理 ..繼續賣 !
賣左4個字度 ..走佬交袋 !
我地4個字 就可以有義工時數4個鐘 !
真係好卑鄙 !XD"同時又覺得自己好威 !哈哈
之後賣完 ..HEA !!因為佢地5點要番工!
而我就去見工 !
去左成記食碗麵 !!
之後 去左新街市D椅子到坐 ..HEA到3點幾
就去行陣 !!咁上下 ..
就搭車去太和 !!
之後 同佢地去度個度 ..我就入去問
填FORM !!填填下無啦啦有個副經理走出黎
問我係咪見工 !
之後就問左我D問題
可以番幾多點又盛 ..佢叫我拎身份證出黎畀佢睇
但我冇留意就撻左比佢 ..我唔係有心 的!
之後 事後佢同我講番話我比身份證個下!
真係好冇禮貌 ..佢話本身諗住唔請我 !!
可能見我有FD係度做 ..先請 !!!!
之後叫左我阿HEAD黎 ..叫EVA姐 !
呢個好似幾好人 !!佢同我傾埋D細節 !!
之後 就 搞掂了 !禮拜2上班 !!
我之後 都會勁唔得閒 !=口="
基本上因為禮拜5我要補英文
佢就已經當果日放左假比我 !
即係我其實係冇假放咁制=口="
算啦 !!做下先 !!希望順順利利啦 !!
之後 見完我自己走先 ..因為佢地要開工了
我番上水搵埋美美 ..就番歸了 !
|