今日你第五日考試...
唉...我最差果兩科係同一日考..
唔洗諗都知一定....'''''肥老'''''
我邊兩科最差呢???
英文 + EPA
英文...----
我次次都唔合格....
睇黎今次都冇希望嫁啦...!!
我覺得今次份卷好難......
唉!!!!!!!!!!!!!!!\死得啦!!!!!///
EPA...----
好彩份卷OK.......
不過我都係冇咩信心!!