今日上完頭4堂之後,,
落左去佛青團幫Miss正野,,
同丫凱,,小琪,,細琪,,丫瑤系度玩,,
我地未正完..Miss比我地吾洗上個個英文吾知咩la,,
hehe~~
我地系度發癲,,勁好笑
又聽個個莫札特ge吾知咩歌,,
系度跳舞,,勁得意..好似屋企
小琪個D話要訓攪攪豬...
個度有幾張"梳化"
我同細琪爸b一齊訓,,呵呵!!!
爸b吾豬正咩走左,,
屎人凱媽b arrrr,,,
訓左我個度,,跟住推左我落地,,痛屎我la..>/\<""
好彩小琪好人比我訓姐,,,
但系都冇訓到,,再玩過,,ya!!
仲有好多,,吾想打住..
3..3..2006
 |