今晚同嘉琪,,家琪,,
牙霖,,矮明,,超人,,小肥,,牙賢,,
去左【千 葉】燒野食,,
燒到10點幾我就自己搭的士走lu,,,>﹏<""
返到屋企之後,,
咖哩岩岩打比我,,
同佢傾左勁耐,,
講左自己心中所諗ge野,,,
哇!!!舒服左牙,,
有時同咖哩傾電話幾好,,
起碼自己吾洗咁辛苦先,,,
>v<""
26,,1,,2006