KaTiE

2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天

2010-03-11 分類: 未分類

2010/3/8 星期一

今日教師發展日!!!唔洗返學!!!^^

係屋企做功課~~~hea~~~

睇《十月圍城》!!!!幾慘!!!!>.<"

今日hea得好開心!!!^^

 

2010/3/9 星期二

IS堂見到好多人訓左!!XD   (唔知點解自己好精神!!@@)

英文+英文!!!我好踴躍答問題!!!!TSUI SIR比左個"tick"我!!!^^    (哈!好開心呀!!!!)

數學堂識做數!!!!!好開心呀!!!!!    (識做數學,就有喜樂!!!xdxd)

DT教動畫~~~~還算可以吧!!!!!

PTH堂~~~陳慧珊老師肯認自己老啦XD

一直到EPA堂都係好精神!!

但係,一到左BK堂......我倒下了!!!!!......

放學CELL GROUP!!!我下次會預備好一點的!>.<"

然後去SAKI家~~~英文~~~~

今晚12點幾先訓!!!....

 

2010/3/10    星期三

上學去~~~

今日早會不是班主任時間嗎???

變了講解聖經的週會!!!!!不錯!!!!I like it!!!^^

lunch是入選實習學生輔導員的meeting!!!

沒有什麼的,只是說說職責而已~~

但是和大伙兒坐在一起,感覺怪怪的!!難道不相識就不聊天????

前任校長回來報道~~真對不起!!!我在開初就打盹了!!!不過後來被老師拍醒~=.=

中史課~還可以吧!!!

放學......打排球!!!!~也蠻高與的!!!大家的感情好了!!融洽了!!!thx god!!^^

晚上拼命的做功課!!!!

2010/3/11 星期四

早上不想起床!!!只想攢進暖暖的被窩!!!!>.<"

早會!!amazing grace!!!what a good song!!!!the melody is nice!!

英文默書!!!!哈哈!!!!!good!!!

中文課老師說我可以休息!!!xd     (只是我在答問題!...)

hist課呼呼大睡=.=......    (糟糕!!!又睡覺!!!!如何能精神地上課呢?!)

va課只是胡亂的畫畫!!!畫了什麼?!我也不知道!!

IS課在對作業答案~挺悶的!!!!

數學課~~~難呀!!!這道題真把我考倒了!!!

放學!!在3c班房拍話劇.......      (但不知道其用意和內容=.=...)

真的很怕被老師發現!!

校工來打掃,拍不成就回家去了!!

 

你的孩子氣不在,

但卻看見成熟在你的臉上;

大家都在變,

但友共情可不變嗎?




2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天

2010-03-08 分類: 未分類

2010/3/1 星期一

今日返學攰~~  ~.~

pe考試~~乒乓球~~掂!^^

放學.....個包包唔見左!!

好失敗...連包包都可以整唔見...

 

2010/3/2  星期二

放學群社開會!!!!

o!!!!goodness!!!!!來緊有好多野要做!!!!@@

sports day!!!=.=.....社長話星期日要比名單佢=.=....   (我琴日先開始搵人,點搵......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...