哈哈~今日勁開心呀!!返去母校到聖誕聯歡會呀!!!
連續兩日都聯歡會,好幸福呀!!!!
今日聯歡會少少悶~玩左一陣遊戲,之後就食野!!,跟住就打排球啦!!!
但係我打到勁屎,球球都失左!!真失敗!!
跟住聯歡會完左,我地就自己拿排球去紅地打!!!
之後我一邊打排球,一邊練上手,
哈哈~終於皇天不負有心人,我練到啦!!
不過一時得,一時唔得咁解ja!!
跟住打打下,隻手瘀左一達!!!
醫家打字都係到痛緊呀!!
其實最正ge就係→今日唔洗返柔道同跆拳呀!!
好開心呀!!今日可以玩high d啦!!!
今日真係開心到爆爆爆爆爆呀!!!!!!!!!!!>.<"
>.<">.<">.<">.<">.<">.<">.<">.<">.<">.<">.<"
|