今朝早8點幾比人嘈醒左~~
跟住起身食左dd野,之後玩電腦~~
到左9點幾,呀媽話去飲茶,
本來唔想去,跟住佢係咁叫我去,
跟住就去左飲茶!!
飲完茶就去買壽司食同買HB同2H筆and note book~~
返到屋企11點幾~~
跟住做功課,做完拼寫練習,
就食壽司~←←本來唔想比呀媽知道我買左壽司,點知佢返左來......
好彩佢無罵!!!>.<"
跟住....做英文作文,作左幾粒鍾呀!!!
由12點幾1點幾做到3點幾.....
不過,都做晒!!>.<" ←←真開心!!
5點幾6點到就食飯lu!!!
今日...勁累呀~~~
琴晚返完柔道同跆拳,
成身肌肉痛呀~~ T3T
不過,今日有壽司食!!>.<"
心情就開心晒~~~
今朝早又要返跆拳啦.....
返到去上堂,跟住拉完根就玩遊戲~~
大家都係到圍圈跑...
之後就玩捉人,
點知我前面個肥仔佢"善"左落地下到,
我又剎唔切制,成個人飛左出去~~(ja係仆左落地下~)
嘩!!好痛呀!!!個膝頭哥勁痛!!!好想打個肥仔!!
跟住...呀sir仲叫我地繼續跑.....
之後呀sir比我地打搏擊呀!!!←←好開心也!!!
好彩,我都贏左佢地!>.<"......(閱讀全文)