今日好好好好爆爆爆爆開心也~~~
今日我本來唸住去剪頭髮,點知呀媽話新年唔好剪頭髮..............
無剪到........同菁菁去左行街!!! (真係齋行!!!!!)
我地行左大埔超級城同大埔廣場~~~
跟住去左富善~~ (我地去果到行,去認下路都好呀嘛!!!!)
跟住....我地兩個都唔識路,所以就展開左呢個探險之旅啦!!!!
我地係咁行,終於!!!!!!!
比我見到"完善公園"呢一個牌啦!!!!!
so我同菁菁去果到玩!!!
之後我地睇下d人係果到寫ge野~~~
跟住又係到玩~
我悶得濟,係到玩揸車!!!!!
勁搞笑!! 我係到玩飄移同用水樽來做"波棍"~~~
之後我地都走lu~~
我地本來係想返屋企嫁!!
但係點知我話去海濱個公園到玩!! (去果個 有類似波羅包,銀色的設施 呢一個公園到玩!!)
我爬上去果舊 類似波羅包,銀色的設施到~
菁菁仲幫我拍左短片呢!!!!
跟住我地玩其他設施,之後就走lu~~~
我買左壽司同野飲,
去菁菁屋企玩左一陣~~~
6點幾就返屋企lu!!!!
今日好開心呀!!!
去公園玩果陣勁開心!!!!
真係覺得自己好似細路!! (ja係傻仔!!!)
好鍾意探險也!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|