KaTiE

2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天

探險日也!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

今日好好好好爆爆爆爆開心也~~~

今日我本來唸住去剪頭髮,點知呀媽話新年唔好剪頭髮..............

無剪到........同菁菁去左行街!!!                      (真係齋行!!!!!)

 

我地行左大埔超級城同大埔廣場~~~

跟住去左富善~~                                                        (我地去果到行,去認下路都好呀嘛!!!!)

跟住....我地兩個都唔識路,所以就展開左呢個探險之旅啦!!!!

我地係咁行,終於!!!!!!!

比我見到"完善公園"呢一個牌啦!!!!!

so我同菁菁去果到玩!!!

 

之後我地睇下d人係果到寫ge野~~~

跟住又係到玩~

我悶得濟,係到玩揸車!!!!!

勁搞笑!! 我係到玩飄移同用水樽來做"波棍"~~~

之後我地都走lu~~

 

我地本來係想返屋企嫁!!

但係點知我話去海濱個公園到玩!!                       (去果個  有類似波羅包,銀色的設施 呢一個公園到玩!!)

我爬上去果舊 類似波羅包,銀色的設施到~

菁菁仲幫我拍左短片呢!!!!

 

跟住我地玩其他設施,之後就走lu~~~

我買左壽司同野飲,

去菁菁屋企玩左一陣~~~

6點幾就返屋企lu!!!!

 

今日好開心呀!!!

去公園玩果陣勁開心!!!!

真係覺得自己好似細路!!                                         (ja係傻仔!!!)

好鍾意探險也!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 




2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天

返香港 分類: 未分類

今朝早要去拜祖公,                          (拜祖先)

要早起身也!!                (我賴床,跟住佢地臨走之前睇下我得未,點知我仲未起身)

跟住我用最快ge速度,10分鍾之內我地就出發啦!!

拜完之後去親戚屋企食飯~

 

之後又返屋企~我地要拾野,準備返香港~

食左晚飯,就出發lu!!               (我地5點幾,6點幾就食飯)

返到香港買零食做宵夜~

跟......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...