今日又要早起身啦~真係唔想起!!!!
跟住梳洗,食野,返跆拳道堂!!
返到去,等左一陣,陳sir就返來啦!!!
之後上堂!!跟住鬆根!! (成兩個禮拜無返!!痛死啦!!)
跟住朱SIR返左來!!
鬆左根就踢腳,之後教套拳!!
話咁快就過左一堂!!
上B班,係咁係到跑步!!!
跟住仲要踢腳!!!勁累!!!
踢完腳就教考試動作!!!
之後就落堂LU!!!!!!
返到屋企,食左少少面,就同芷芷去行街,
跟住撞到菁菁佢地,佢地去影貼紙相!!
之後我無影,就返屋企LU!!
返到去,好好好累~~
唯有.....訓覺!!!!!
跟住食完飯就返柔道LU!!!
今日柔道玩地上法!!哈哈!!!其他人都比我稍遜!!
跟住搏擊,都幾好玩!!!
最後同呀SIR打.....根本就無從入手!!!
跟住就落堂!!!
返到屋企洗白白!!!
今日累到......肌肉勁痛!!!真係慘~~~~~~
今日係呢個禮拜考試最後ge一日~~
好開心呀!!有得"透"下啦!!!吊頸都要透下氣嫁嘛!!!
今日考history同電腦.....
history...好多唔識...
電腦.....好多唔識....
唔知點算!!!好驚會肥呀!!!!
跟住....放學返屋企果陣,見到葉x婷(唔打全名)
差d比佢拉左去大元餐廳!!!
之後,呀媽無煮飯,於是換3落去搵葉x婷同夏x文~~
食完野~就去肥聲屋企....
佢隻狗仔......好怕羞!!!......(閱讀全文)