琴晚1點幾仙訓呀!!今日朝頭早5點幾就起左身!!
爆攰呀!!起身果陣係無力!!!
跟住我就食左蘿蔔糕,拾左野,
就同范去新街市lu!!!
我地係最早到!!
so我地去左6樓ge廁所!!!
跟住上返去7樓!!
等左一陣,wing同yuki都來左呀!!
跟住又等,主席同christy又來埋!!
全部form 1都到齊!!!
之後我地入左去仙!!
d form 2 都慢慢咁來晒啦!!
之後我地等大明佢地.... (因為d波比佢攞左!!)
佢地未來到之前,我地 form 1熱左身lu!!
之後我地有排球果陣就練開波!!
跟住就比賽!!
8點鍾lu!!!
我地全部去左富亨個排球場到打!
開頭"猜"波,之後就練開波!!
跟住就比賽~
跟住我地form 1就練開波!!
哈哈!!有好多人都開到波啦!!!>.<"
之後又比賽!!!
跟住到左11點幾,大家都走lu!!
我返到屋企,食少少野,
就訓覺lu!! (琴晚訓左幾個鍾ja!!)
之後3點幾起身,就做功課,
叫菁菁scan野比我!
跟住亞婷叫我陪佢落去食野,
我又好肚餓,so我都食埋!!!
之後我地去左公園傾計,
3點7就返屋企lu!!!
之後打blog,又做功課!!
|