琴晚做美勞做到12點幾仙訓,
so今日好攰~
今日返到學校,
係小息之前都好似死魚咁攤係到,
之後小息d高form攞波3比我地~
果陣時我勁開心!!
乜攰都唔記得晒~好精神!!!
之後又上堂...
又放學啦!
我返屋企,就做功課啦!! (嘻嘻~乖呢!)
之後打blog,順便打埋前幾日ge野~~ (因為前果幾日唔得閒,so無打到blog!)
今日放左學就換3打排球lu!!!
跟住老師叫d高form教我地"dang"波~~ (之前都"dang"過~)
跟住全咁練,"猜"波~
之後超正!!!丙組霸晒成個場! (星期六要同粉嶺救恩打~)
我地練開波~
跟住就比賽~ (正選對副選 ....副選有高form幫!)
打果陣超搞笑,
有d未比過賽ge 人...開波果陣,
個波拋左上去,跟住又接住......(閱讀全文)