今日9點幾,10點幾起左身~
之後食早餐~
跟住就係到玩電腦~~
係咁玩呀玩~~
到左3點到就做Composition(英文作文),
我一邊係到作,一邊係到做其他野~ (傾msn同行來行去~)
跟住...4點幾仙做完呀!!!
做得真係耐!!
跟住我5點幾,6點到就落去買m記返屋企食~
買左個至尊漢堡餐同一盒脆香雞翼~ (好好味呀!!^^)
6點幾,7點到就食完lu~
之後就執柔道d野~
跟住就返柔道lu~~
返到去就換3~
跟住幫手搬蓆!! (乖乖乖呢?!!)
無幾耐,個黑帶師叔返左來.....
跟住熱身~
之後就入式lu~
入左式之後,
呀sir叫我地搵人打~
我搵細細粒打~(樂樂~男仔~好細粒)
開頭我係咁打佢,之後我就話佢攻我守~
之後又教佢少少野~
跟住呀sir叫我同呀非打~
跟住又同高仔打~
佢打得好好!!
係我見過咁多個白帶之中打得最好ge一個!!
我都比佢打到跌落地下呀!!^^
之後休息左一陣~
呀sir又叫我地打地上法~
我同joey打~(係王祖兒~唔係容祖兒~^^)
跟住我同佢打完又係到休息~
過左一陣,呀sir又叫我出去打,
不過係同佢打~佢又教左我一d野~^^
跟住無幾耐就落堂lu~
我地換左3,就返屋企lu!!
返到去沖涼,睇左陣電視,
玩左陣電腦~
跟住就睇聖經,
訓覺lu~
今日都幾開心!
柔道終於都搵到人同我切磋啦!!^^
同埋又學到野!!^^
仲加上做左個composition,真係開心到呀!^^
|