今日要開始量體溫,but唔記得左,
so要行出去量~ (覺得好lo呀!!)
之後係咁上堂..
到左體育堂,Ms Tang 話要做體適能,
但係唔洗跑步住~放完假仙跑!!
跟住我地首先掌上壓,
我一口氣做左60下呀!!!^^
跟住做sit up, (1分鍾計!)
我做左55下呀!!哈哈!! (勁呢!!)
之後我地就度身高,體重,柔軟度,脂肪~~
想知我身高,體重,脂肪???←唔話比你知呀!!哈!!
but柔軟度係42~~^^
我地度完之後,排球隊ge都去左打排球lu!!^^
我就開左一陣上手,跟住就一齊練左陣殺波,
之後又落堂! (開心ge時間過得特別快呀!!)
跟住放學,返屋企lu~
今日好開心呀!!!
體適能~~自己都覺得ok啦!!^^
仲有,最開心ge係可以打排球呀!哈哈!!
|