琴日跳完繩,好彩今日唔攰ja~~~
但wing同yuki佢地都好攰...
相信佢地遲d就會適應!!!
今日要些VA堂!
我D藝術細胞真係少得好可憐!!!
今次要做面譜,醫家要用D紙"痴"落汽球到,
但我D進度好慢呀!!SO唔仲意VA堂呀!!!
幾經辛苦,VA堂過左啦!!
到左中文堂,上堂果陣,
D同學係咁轉筆,所以老師話邊個再轉筆,
就扣邊個GE分~
之後Crystal唔覺意咁轉左個塗改液~
比老師講左一下...之後呢個仙勁呀!!!
張X斌挑戰老師,佢係轉本電腦書喎!!!! (真係唔知點解佢轉野咁勁!!)
果陣時真係笑到肚痛!!
無幾耐落堂LU~
今日上中文堂真係好好笑,
但我諗何老師GE感覺都唔好受!!
比D學生串..........
今日放左學之後,我地換3打排球lu!!!
之後我地就拋波同"猜"波~
之後老師無端端叫劉x筠教我上手!
於是係咁練,but都係練唔到呀!!>.<"
之後就練開波~
跟住老師叫我地跳繩!!
要跳300下!!
但我跳左2百幾下就無跳lu! (d人跳完,走晒啦!)
老師又叫我地對住個牆"猜"波!
對住個牆"猜"比同人"猜"波真係攰好多呀!......(閱讀全文)