今日10點幾起身~
之後刷牙洗面,玩左一陣電腦,
就食粥~~
跟住就執去春令會ge野~~
之後就換3,落街買野食!! (買去春令會食呀!!)
之後玩電腦~~
今日去春令會,要到20號仙返呀!!
so呢幾日唔好意思啦!!
要20號以後仙打到blog!!T3T
今日10點幾仙起身!!可能係琴日太攰!!
跟住我刷牙洗面,之後煮面食~~
跟住玩電腦~~
睇返《最美麗的第七天》~
睇埋結局添呀~~
跟住覺得Don同SaSa勁sweet~
跟住做左陣功課~~ (寫左幾隻字....)
之後到左3點幾,
有d睏訓......(閱讀全文)