今日8點幾就起左身,
之後就刷牙,洗面。
跟住睇聖經,食早餐。
然後就開電腦玩,
到左11點幾就落街買飯食~
12點幾就出門口,約左yuki傾project~
無幾耐,到左,
佢話要等埋臭,因為臭叫yuki陪佢買野食~
跟住我地去到m記,
子媛打比我,佢同我地一齊去我屋企~
之後佢地行左2,3個"字"到啦,
yuki就話"嘩!點解你會間迦密柏雨咁遠嫁?"
我淨係笑左一笑~
到左我屋企,就一邊傾,一邊玩電腦~佢地3,4點到就走lu~
到左5點幾又去買飯食,順便幫埋家姐買~
之後我地7點幾出門口,返柔道~
今日我返到去,好似個廢人咁攤左係到!!>.<"
又攰又無力...但係最後都有同細細粒(樂樂)打~
今日好攰呀!!T3T
真係...同個廢人無乜分別!!!
之後返到屋企就沖涼,睇陣聖經就訓覺lu~
今日覺得自己好廢呀!!!>.<"
乜力都無,仲加上英文Test肥左!!
真係好想一巴車落自己到!!!
我好失敗呀!!!ToT
|