今日搞掂晒d野就返學lu~
之後上ENG堂,
派卷...我肥左!! (超hurt!!同埋錯左好多唔應該錯ge問題!)
跟住心情好down....
過左無幾耐,
上HIST堂,之後老師係到講書,
到左老師叫我地抄野,全班都好靜果陣,
我無端端聽到"呠"一聲!!
仲要係後面傳來,我當時即刻知道係邊個放!!
係甘瓜放ge!!!!跟住呢幾行ge人都係到笑,
之後我老問:「Why you are laughing?」
跟住我唔識講,我答:「Someone "呠"!!」
之後老師都係到笑!!^^
跟住就係咁,到左中文堂,
我地好嘈,同埋好..反叛?
總之老師就係好sad!!好惡!! (第一次見Miss Ho(代課老師)咁惡!)
跟住佢係到訓話,同埋d同學仲唔識死,
係到玩野,串佢..........
之後落堂之前,老師又訓話訓左一陣,
到落堂果陣,即刻聽到盧錦昌係到講野!!
佢話:「呢個世界係無天理ge!!!只有地理!」
果陣時我真係覺得,醫家某一d ge學生真係無藥可救!!
頭仙老師仙岩岩訓話完,佢就係到講埋d咁ge野....唉~
之後就放學~
我同菁一齊返屋企~
跟住就打blog~(打埋前幾日果d blog!)
目前為止,覺得今日都sad sad地....
|