今日起床梳洗,之後就著上夏季校服~
但係天氣有d凍,但係我都無理到~
到左7點左右,菁菁打比我,話佢著冬季校服,
so我又換返冬季校服=.=.........
今日早會見到楊樂貽~佢一直係到笑~......
今日落雨,我即時諗到體育堂,
因為老師話今日要跑9分鐘~
但係今日落雨,
所以我食到好飽!! (我以為唔洗跑...)
跟住點知..體育堂果陣無落雨呀!!T3T
好後悔點解我食得咁飽!!
跟住我跑呀跑~
一直都無停過~
之後老師話最後30秒定唔知係10秒,
我就爆啦!點知爆左幾步,
老師"bi"左!!!T3T (我仲未爆完呀!!T3T)
跟住我地就圍住老師,
聽佢講野~之後有隻大蚊飛過~
唉~佢真係不幸,我用手捉佢,
第一下捉唔到,第二下就捉到啦!!
佢仲死左!!>.<"
之後老師叫我去洗手~
今日都幾開心也!!
體育堂跑左1490米(9分鍾), (但我無爆完呀!!T3T)
而且體適能係金章呢!!^^
又真係幾高興呀!!
|