今日好慘呀!!!T3T
琴晚好難得1點幾仙訓著,
跟住點知3點幾比家姐嘈醒左...
之後就訓唔著...(豈有此佢!!)
之後一直係張床到呆....
到左6點幾,頂唔順,so起身,
刷牙,洗面~~
跟住食早餐,睇聖經!!^^
之後7點幾,8點到啦!!
終於都覺得眼訓啦!!^^
跟住又訓覺lu!!^^
到左10點幾仙起身~
跟住..... (好多野唔記得左添.....)
好似係屋企到"鉤"....
之後又係咁睇電視,食飯,
沖涼,睇野,訓覺lu~~
好彩今日唔洗出去ja~
如果唔係一定攰到乜咁........
今日9點幾,10點仙至起身~
跟住就梳洗~~
之後就食早餐~~(呀媽炒左面呀!!哈哈!!好味好味!!^^)
之後就寫日記~ (寫返前幾日d日記,但有d唔記得左~)
寫到12點左右~~
跟住就睇聖經~
之後我又係到玩電腦~
仲睇左幾板英文~ (唔記得帶V.B.返屋企....)
跟住又係到玩電腦~~
玩到2點幾仙食野~ (食返d面∼......(閱讀全文)