今日米生日,so我地去唱k~
跟住10點就要到~
我地11個人去~
去到上左k房,我地係到點歌~
跟住唱~玩~唱,
食生日蛋糕啦~
跟住唱~玩~唱~..........
之後我地又去影貼紙相~
我次次都企係後面..=.=|||
無辦法!!我今日唔係主角!!
跟住我就返屋企,大家都散隊lu!!
今日有d頭暈,so返到屋企就訓覺lu~
今日放左學,我地就換3打排球~
跟住係咁打,"猜"波!!
之後就開波啦!!!>.<"
老師叫我開上手,
我都開到幾球呀!! (happy!!)
跟住就比賽~
我開波果陣,第一球用左下手開....
跟住比老師話!
佢叫我開上手!!>.<"
我開左兩球,之後第三球..打"咩"左,out波........(閱讀全文)