今日放學要去打排球,so換3,戴護膝~
之後就去打波lu~~
首先做熱身,跟住就猜波~~
猜左一陣,我地呢d唔係好識開波ge,
行埋一邊開波~~
我練下上手,又練下下手~
上手都係唔得也!!!>.<"
下手都ok....... (打到勁高....好似傻仔!!!)
無幾耐f.2個女仔買金沙比我地食!! (佢好好人呀!!>.<"!)
之後係咁打,我打打下,成個人跌低左,
仲要一邊跌,一邊撞係個龍門網到!! (瘀爆呀!!>.<"")
跟住再繼續開波!!
放學差唔多去換3果陣,
老師話我地入左排球隊...... (估唔到我咁廢都入到.....)
今日都開心!!有人送金沙食也!!
但係....我係唔係真係打排球GE材料?!
我覺得唔多係!!!!!
|