今日落雨也!~~所以搭的士返學!!
但係...等到7點9,10到都無的士,
於是去宏福苑果邊等~~
好彩,終於都等到!!無遲到!!!
今日EPA派卷,亦都係最後一科~~
所以知道成績啦!!!
所有科目都會合格!!!
超開心,放下左心頭大石!!!!
返左學,返到屋企玩電腦玩到夜晚....
唔怪得呢排近視又深左~~
不過~~今日都ok開心啦~~~
今日上完堂,就去更衣室到換體育3,但係我今日唔著護膝,
因為....無呢個必要~~(我都唔知我係咪排球隊,好似係到扮野勁咁..)
今日無帶jacket也~~so去office借!!!
到左4點都唔見老師,後來知道佢無返學,
所以今日比d高form帶住來操!!
但係一見面,傾左幾句,問我地係咪正選(排球隊),
之後果個人話係喎!!跟住另一個女仔問我地有無買護膝,
之後...我竟然答....「我買完啦!!」.........(閱讀全文)