今日生日~約左人去大尾督bbq!!
但係....大家都唔得閒,得幾個人去!!
跟住去買野,我覺得好混亂呀~~~~~
之後買完就坐車去,好彩嫁車好快到~~
到左就去搵位,好曬呀果到!!
無幾耐,搵到位啦!!!就叫D人透盧!!
唔該晒呀!!你地GE功勞好大呀!!
之後大家就燒野食啦~
買左3包腸仔,好快就食晒~
更何況買左好少野JA!!!!下次真係要部暑好D!!!
跟住係到燒野,點知見到李逸俊成家人係到!!!!
佢真係好幸福呀~
之後葉妙佢地來左,係到玩.........
但係佢地咁遲仙來,所以我地玩一陣就走~~
菁菁佢地係到玩水~~ (dum低你,唔好意思~)
返到去,就係到打排球,
打得好屎呀!!!上手都係唔得!!!>.<"
跟住覺得好惡怖,就各自返屋企啦~~
呢次覺得........自己計劃得太差啦!!!
D野食太少!!搞到個個都唔開心!!
覺得自己好失敗呀........
今日係聖誕節~祝大家聖誕快樂呀!!!
今日我要去體育館考升帶試呀!!所以要9點幾起身呀!!
今日唔知咩事,成身都累,一陣比賽都唔知會唔會受傷!!
幾經辛苦,我終於都坐完車,行左一大段路,到左體育館!!!
之後就換衫去過磅!! (過磅ja係磅重!過磅係比賽前要做ge事!!證實比d工作人員睇,我無超過呢一個重量!)
跟住休息左一陣,就要打人打啦!!!
第一個同我打......(閱讀全文)