今日我7點鍾起左身~ (點解?因為我10點要去打排球~)
跟住刷牙,洗面,跟住就食早餐~
8點食完,跟住睇左一陣聖經,
8點幾就洗頭~
之後吹頭髮~換3~"擇"頭髮~
跟住就執野~.....點知8點半左右就搞掂晒!!>.<"
之後見無野做,就睇書~
睇《亂世英雄--呂不韋》~(我睇書睇好耐嫁~so呢本書醫家都未睇完!)
跟住9點搭3,4到就打比范,叫佢搭5落去71k巴士站到等~
之後我一落到去,架71k走左....=.=|||
跟住我地企係到傾計~
但係點知無幾耐(一個字到啦),
又來一架71k喎!!!^^ (真係神眷顧我地呀!!^^)
之後到左新街市,睇下7樓有無人到左,
但係都係無!!
之後我地去六樓廁所到坐~ (果陣時係10:51分左右啦~)
我係到播歌~跟住我地10:55分就上去7樓睇下,
都係無人....跟住我估佢地會係廁所到,so入去睇下!
點知wing同yuki係到!!^^
跟住我同范去換褲同戴護膝~
之後見到主席佢地同f.2 d人一齊入來,
跟住我地就出去個場到ge觀眾席到等,
同埋係到熱身同拉筋,
之後我地拉完筋,
佢地(高form)仲未到,so李明恩打比佢地~
面我地f.1就係到傾計~(好似圈左個橢圓形)
跟住無野傾,我就訓係范ge側邊~(我背對住wing佢地~)
之後呀wing話"攞枝甘大枝督呂子姬個背脊!!"(果陣時人1地食緊甘大枝~)
跟住我即刻坐起身~
跟住wing話"我特登咁大聲講嫁!!!^^"
無幾耐,d高form到左啦!!!>.<"
我地就"猜"波同掟波啦~
跟住又要開波~
之後就練殺波~
跟住就開game啦!!>.<"
跟住到左12點....散場,走人lu~
我同范一齊返廣福,我陪佢去買藥膏,佢陪我去買氣球~(做va)
之後佢左,我就去買壽司返屋企食!!^^
跟住我又係到玩電腦~
到左4點幾攰攰地,就訓左覺,
諗住5點就起身~
點知係到懶床,起唔到....
跟住saki打比我,叫我去打排球,
我一陣要返柔道,so無去~~
跟住我就買m記食~
6點鍾就邊睇大長今,邊食野~~
6點搭5就執野~
6點搭6,7就出門lu~~
6點搭11左右就到左啦~
跟住我去換3~~
之後就幫呀sir搬蓆~
我地差唔多一人搬一半~(真係好辛苦呀!!d蓆又重,仲要搬咁多....)
之後得我同呀sir係到,跟住佢教我少少野~
之後8點半,d人就慢慢咁返來啦!!>.<"
跟住我地就上堂~
今日好free,同埋今日上堂果陣都學到野~~^^
跟住落堂,換3,返屋企lu~~
返到屋企樓下果陣,
見到隻黑貓.....(有d驚)
跟住行行下,架貨車無端端"撻"著左!!
嚇到我彈起身!!
跟住返到屋企,
沖涼,玩電腦~~~
本來諗住打blog,但係點知淨係係到同人傾計,
玩到12點幾都打唔到blog,跟住就訓覺lu~~^^
今日好happy呀!!上堂學到野,
msn又有人陪我傾計!!^^
開心開心開心開心!!!!!!!!!!!!!^^^^^^^
|