今日8點就起身lu~
跟住梳洗,洗頭,睇聖經,食早餐~
之後就睇《秘密》←(星期五買ge果本書~)
到左10點8,9就出門啦!!!
跟住10:55到左....
之後又係係出面企~
之後11點到林加怡打比我~
跟住我就去條橋到lu~
呢次媛都返呀!!^^
跟住聽呀聽,今次耐d,12點9到仙放~
然後同媛去睇鞋~
之後返到屋企,食飯~
無幾耐就去火車站接謝欣x,因為要做project~
跟住我接左佢,就去昌運m記搵菁同yuki~
去到,問下佢地仲有d咩野要做,
佢地話...."上次乜都做晒啦!!"
之後諗....咁約出來傾咩呀???
跟住我4點幾就返屋企lu~
之後做左功課,
沖涼~沖完就燙校服裙~
一直到左11點幾仙訓覺~
今日真係白行一趟!!!>.<"
搞到我好攰!!不過好彩都唔係好多功課ja~
今日9點起左身~
之後梳洗~跟住
睇聖經,玩電腦,做功課,食lunch~
到左6點幾落去大家樂食飯~
食左個咖哩雞飯~
d咖哩汁好味呀!!!係我咁耐以來食過最辣ge咖哩汁!!!>.<"
之後我地7點幾就搭巴士~返柔道~
點知等左一陣架71k來左,跟住上到去,
見到麥老師....(係中學果個),
之後見到佢係宏福苑個站到落....(又多一個老師住係附近!!>.<"......(閱讀全文)