今日返學,返到去,筠同saki話佢地都"拿"左野!! (對唔住呀!!T3T)
之後我地就上堂....
今日英文堂調位...
我調左同甘瓜坐呀!!!T3T (已經係第二次同佢坐啦!T3T)
但係...後面係wing!!!我當初以為無乜野,
點知佢係咁整我呀!!!T3T (要坐成個月,我有排捱啦!!T3T)
跟住就上堂...
到左VA堂,要交面譜,但係我果個面積真係太細啦!!>.<"
so老師叫我重做!!不過,好彩老師無收我手冊!!^^
之後落堂就去食lunch,
去左扒聖....真係好唔好彩,
飲左一,兩啖野飲,見到有隻野係杯野到!! (T3T好倒霉呀!!)
之後我即刻唔飲!!!.....
之後到左中文堂,派卷.....
我合格,但分唔高...得34/50... (真差呀!!>.<"Test每次都無90分!)
上堂果陣,d同學係咁係到嘈,
miss ho又係到鬧!但係..靜左一陣,又嘈返!!>.<"
跟住就放學lu~
返到屋企透左陣,跟住就開機,
之後就掃毒!!! (琴日"拿"左野呀!!!T3T)
但係好彩,我"產"晒D病毒啦!!^^ (但係...唔知筠同SAKI點...)
跟住就打blog~
(有野遲d再傾!!^^)
|