今日天氣對我地來講係好正嫁!!
因為我地今日又係校運,而陰天就係最正!!^^
今日一去到,霸左位,坐多一陣就要跑60米啦!!>.<"
之後召集完,等齊人就開始啦!!
我跑第6組~但係好快就跑完,所以好快到我跑啦!!>.<"
"必!!"我一聽到就即刻衝呀衝!!
一路係咁爆!!!但係始終都係唔夠徐朗欣勁!!!佢快到破左大會紀錄=.=...
so佢第一,我第二~我地都入左決賽~
但係我跑完之後大腿果兩條筋都好痛!!!.....
同埋...跑完好似無跑過一樣!!仲有好多氣!
之後我就要去推鉛球啦!!
我地因為去左跑步,而d人係到進行緊第一次推鉛球,
so我地坐係到等!!
之後無幾耐,我地點左名,
就準備到我地啦!!
我係咁係到拉筋!!>.<" (我一緊張就會拉筋,仲要係不自覺果隻!!)
之後我望住果d牌,見到d人都掟到好遠呀!!>.<"
突然覺得有好大壓力!!>.<"
跟住到我啦!!!!
我做好預備動作,就好快咁推出去啦!!>.<"
跟住...我係推得最遠ge一個呀!^^
無幾耐又要推第二次~
我比上次推到近左添!!>.<"
之後老師叫我留底,因為要進行決賽!!!
跟住入唔到決賽ge人走晒~
然後我地就係咁推~
但係始終都係我係推得最遠ge一個!!^^
之後我睇返個成績!!哈哈!!我攞冠軍啦!!
我推到6米幾呀!!^^超高興!!
跟住最正ge就係女丙鉛球ge冠、亞、季都係群社呀!!!哈哈!^^
真係喜上加喜!!!
之後我上到去,我諗坐左45-60分鐘到啦!!
我又要落去跑60米,呢次係決賽!!
跟住又"必"啦!!!我又係一路爆呀爆!!!
但係....T3T好慘呀!!!我差少少就有季軍嫁啦!!T3T
我就係咁...3個賽事中,得呢個賽事係無獎牌!!>.<" (咁ja係證明我田賽比徑賽勁得多!!^^)
之後我上到去,坐左一陣,就做啦啦隊啦!!^^
其實...我地真係除左進行賽事之外,
我地真係全部時間都係到做啦啦隊!! (唔係厄你!!係真嫁!!)
但係,我發覺琴日啦啦隊無咁high,
今日真係high好多呀!!!係咁大聲叫!!!超正!!超開心!!^^
之後放lunch lu~同翁翁,wing一齊去大家樂食飯~
跟住我地要早3個字返去~因為我地要練接力~
我改左一d野,就係我本來係第2棒,跟住改左去第三棒,
因為佢地話係彎位到追人係最好嫁喎,so跑第三棒~
之後4x100社際比賽開始左啦!!!
我係咁係到等呀等,終於都等到啦!!
我一接到棒,就係咁爆呀爆!!
係我隔離個女仔比我超越左!!跟住群社d人係咁係到大叫呀!!
果陣時好開心呀!!^^跟住我到差唔多交棒比翁翁果陣開始無氣,
so果陣慢左...之後翁翁係咁跑呀跑!!!
但係..好慘呀!!!T3T我地後尾聽返D成績,
原來我地差季軍0.01秒ja!!!!T3T
勁慘呀!!就係咁,輸左,無得攞第三名呀!!T3T (早知交棒果陣唔跑咁慢啦!!>.<")
之後我地留係地下到,因為過多一陣就要齊齊跑呀!!
呢次係女初ge齊齊跑,總共要跑2個圈,ja係800米!!!
但係等5分鐘比你跑!>.<"
跟住好彩,我4分30幾秒就完成左lu~~
(其實係5分鐘內完成嫁話,就可以幫社加分!!)
我地跑完,就上返去看台lu~
之後就頒獎~
我攞過兩次,
一次係推鉛球冠軍,
一次係群社女丙全場總冠軍!!^^
之後我地就放學lu~
我同菁行路返去~ (哈哈!!呢次係我最醒目ge一次,因為係我帶路返屋企呀!!哈哈!!)
之後撞到yuki同臭,跟住去左m記食野....
食左個麥旋風同一個脆辣雞腿飽~
仲見到傻添!之後就去買書~買左本《秘密》~
之後返屋企l~
跟住返到屋企就沖涼~
打blog lu~
今日好開心呀!因為呢次校運攞左兩個金牌~
而最正ge就係,做啦啦隊果陣好好玩呀!!^^
真係唔想呢一日過到咁快!!^^
諗返起d歌詞!!!
Carmel Sports Day who will win?
Unity of course!!!^^ (呢句好正!!^^)
|