今日都唔洗返學呀!因為借場地比人考試~
之後起身梳洗,食早餐~
跟住睇惡作劇2吻~~^^
睇左幾個鍾!!
之後5點幾同家姐去海濱~
跟住7點幾仙返到屋企~
返到去呀媽仙開始煮飯.....
跟住8點幾食飯,
之後就玩電腦,睇電視~
10點半去沖涼,12點幾仙訓覺~^^
今日五一勞動節,所以唔洗返學!^^ (好野!!唔洗上VA!!)
今日亦都係菁ge生日呀!!^^
我9點幾起身,跟住就洗頭~
到左10點幾食左碗粥,
之後到左11點幾仙記得要買禮物比菁!!
so即刻落去買! (雖然唔靚,但係金牛座呀!!所以仙買呢個比你呀!!)
跟住11點半就係公園到等菁~
到左成個字....不過算啦~壽星女呀嘛!!^^
跟住12點到左Neway門口,
得我地到左....其實人都未到............(閱讀全文)