今日排球9點幾要對靈糧堂,
老師話8點幾要到~
so我5點45分起身!!!
我起身就刷牙洗面,
跟住就洗頭~ (所以咪咁早起身lo!!)
之後就吹頭,換3~
然後就整公仔面來食~
跟住就睇聖經~
到左7點半就落去買葡萄適飲~ (亦都買多左一枝~)
之後就同范行路去lu~
我地7點55左右就到左,
so坐係月台到等佢地~
之後到左8點,ms tang到左,
d人都慢慢咁返來,今次連打排球個肥仔都來呀!!^^
但係wing同yuki遲左dd!!
之後我地就出發lu~
到左龍琛體育館,
我地就換3,跟住就係場ge側邊猜波~
之後我地就坐係個台到~大明係咁話肚痛~
之後我地就落場開波~跟住到對方~
必!開始啦!!係對方開波先ge!
跟住我地打...好多人都狀態唔好,(包括我!)
我..唔知點解會緊張=.=..........
之後我地係咁比老師話....
我地打果陣,范ge心理壓力太大,佢哭左....
之後我地係咁打,終於比我地追到1:1!!
之後我係第3場輕鬆左好多,
so我都開到波啦!!^^ (d信心都慢慢咁返來啦!!)
但係最後我地都輸左,15:12....
幾個人哭左,幾個人都眼濕濕...
但係我無乜野...... (我比慣賽,輸左咁多次,so先至無哭到~)
之後我地就換3,走人lu~
我11點9左右就返到屋企,
之後好攰,so訓覺~
訓到2點仙起身~跟住食少少野,
就做GU,跟住就打blog~~
今日排球輸左,唔緊要!!
我地努力d練咪得lo!!
下年殺佢地一個片甲不留!!!^^
|