今朝早要去海濱公園做LS project,
我本來"教"左6點半響鬧鐘,
點知到左7:15分仙起身!!>.<"
跟住洗頭,吹頭,換3,8點就出門口lu~^^
我叫菁陪我去seven買早餐食~買左栗米碎蛋包同兩盒朱古力奶~
之後邊行邊食~
到左海濱,影左相~
差唔多行晒成個海濱咁濟!!!
之後同菁返廣福,食麥當勞!!^^
食左個至尊漢堡餐~ (好耐無食過你啦!!仲唔比我食返?!哈哈!!^^)
跟住去左我樓下個公園到坐~
之後去油站果邊ge公園到玩~^^
其中一個玩死我啦!!>.<"
之後我12點幾返屋企~
跟住執野,1點幾出門口lu~
之後我地等齊人就出發~
到左之後,換3~
我地做熱身~等左好耐下仙至開始!!
今日守龍門都係一般般......
之後我地輸左比粉嶺救恩..... (佢地一個禮拜練幾日=.=我地練一日!有獎都係咁話啦!)
之後ms yeung訓話完,就走人lu~
臭,徐x欣去左昌運m記食雪糕!!^^
欣仙走,我同臭後來仙走~
今日攰攰地,so唔返柔道!更何況聽日仲要打!!
今日手球...狀態一般般!!!
唉~都係果一回事啦!!再講都"晒"氣!
d反應,速度....比之後好ddddddddd咁多啦.....
總之都係唔夠快!!!
|