今日要柔道比賽~ (中華盃,但係無牌拿,個名呃人ge!!)
我下午1點至1點半仙過磅~
10點幾就出門口lu~
到左果到,行左勁耐仙搵到北河街體育館!!=.=|||
之後12點幾到左,去到坐左係到~
跟住12點搭11,去換3~
跟住召集~我地去到過磅處,無工作人員係到........
果到有4個磅,4個都有唔同圖案ge~
我地每個磅都磅下,
跟住比我磅到有足球圖案ge果個磅係最輕呀!^^
之後d工作人員來左~
我地呢組係用有足球圖案ge果個磅呀!!^^
之後我第一個去排隊!!^^
磅完,返去個位到,之後蘇x婷話佢地後來整返好個磅!!
嘩!好彩ja!!
跟住我地即刻食飯!食完飯,佢到左3點幾仙打!!!
不過,好彩我都有做功課!!^^
之後我睇出場表,我超正超好彩!!
我本身第一場已經係唔洗打,跟住第二場,個對手無返!!^^
我就係咁,個季軍已經十拿九穩啦!!^^
好啦~到我出賽啦!
我今次....竟然輸左比佢!!!
佢唔勁!!但我咁都輸=.=........ (死啦!愈來愈失敗添!!)
超唔底lo!!!下一埸就同小魔女打嫁啦!!T3T
講下小魔女係邊個仙!!
小魔女 真名:呂穎賢 (哈哈!!姓呂嫁!!^^勁人來嫁!!)
佢除左係參加亞運比賽係拿亞軍之外,其他GE都係冠軍!!!
係咪好勁呢?!
同佢打,一定好好玩!!^^
但係我輸左~同佢無緣呀!!!T3T
之後我係到hea!!本來想走!!
但係..個季軍!!!真係唔想拿!!
又唔係我自己打返來ge...
仲要晒我咁多時間去等!!
真係好想走,但係家姐唔比!!
佢話驚呀sir罵喎.....跟住咪拿lo........
之後坐係到,等攞獎~
但係我地組有5個人,正常來講係應該有4個人ge!!
之後我諗....唔會係我搞錯左掛?!
搞錯左,好lo嫁喎......>.<"
之後我地係咁討論,跟住我肯定,我唔係搞錯!! (呼~好彩~^^)
跟住個女仔佢好煩lo!!!為左個季軍,係咁係到同人"咬"!!
咁煩,我唔想攞,佢咁想攞.....當時真係好想送個季軍比佢!!>.<" (唔係串佢!)
之後攞左獎,換3,去食野~
又係呀sir請..=.=次次都係佢請,覺得有d唔好意思!!
跟住搭小巴,返屋企~
返到去,10點幾,跟住沖涼,做功課,執書包,睇聖經,訓覺~
今日睇返比賽果陣時ge片段,發覺自己ge動作超慢!!!
真係慢到連我自己都頂唔順!!!好想打自己呀!!!有乜可能慢成咁嫁?!
我一定要學跆拳道呀!!T3T係一定呀!!嗚嗚嗚!!
無學跆拳道之後,成個人GE動作都變得慢左!!
速度,反應,敏捷全部都唔掂!!
勁慢LO真係!!! \ . /
|