KaTiE

2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天

柔道比賽~ 分類: 未分類

今日要柔道比賽~ (中華盃,但係無牌拿,個名呃人ge!!)

我下午1點至1點半仙過磅~

10點幾就出門口lu~

到左果到,行左勁耐仙搵到北河街體育館!!=.=|||

之後12點幾到左,去到坐左係到~

跟住12點搭11,去換3~

跟住召集~我地去到過磅處,無工作人員係到........

果到有4個磅,4個都有唔同圖案ge~

我地每個磅都磅下,

跟住比我磅到有足球圖案ge果個磅係最輕呀!^^

之後d工作人員來左~

我地呢組係用有足球圖案ge果個磅呀!!^^

之後我第一個去排隊!!^^

 

磅完,返去個位到,之後蘇x婷話佢地後來整返好個磅!!

嘩!好彩ja!!

跟住我地即刻食飯!食完飯,佢到左3點幾仙打!!!

不過,好彩我都有做功課!!^^

之後我睇出場表,我超正超好彩!!

我本身第一場已經係唔洗打,跟住第二場,個對手無返!!^^

我就係咁,個季軍已經十拿九穩啦!!^^

 

好啦~到我出賽啦!

我今次....竟然輸左比佢!!!

佢唔勁!!但我咁都輸=.=........  (死啦!愈來愈失敗添!!)

超唔底lo!!!下一埸就同小魔女打嫁啦!!T3T 

講下小魔女係邊個仙!!

小魔女  真名:呂穎賢     (哈哈!!姓呂嫁!!^^勁人來嫁!!)

佢除左係參加亞運比賽係拿亞軍之外,其他GE都係冠軍!!!

係咪好勁呢?!

同佢打,一定好好玩!!^^

但係我輸左~同佢無緣呀!!!T3T

 

之後我係到hea!!本來想走!!

但係..個季軍!!!真係唔想拿!!

又唔係我自己打返來ge...

仲要晒我咁多時間去等!!

真係好想走,但係家姐唔比!!

佢話驚呀sir罵喎.....跟住咪拿lo........

之後坐係到,等攞獎~

但係我地組有5個人,正常來講係應該有4個人ge!!

之後我諗....唔會係我搞錯左掛?!

搞錯左,好lo嫁喎......>.<"

之後我地係咁討論,跟住我肯定,我唔係搞錯!!  (呼~好彩~^^)

跟住個女仔佢好煩lo!!!為左個季軍,係咁係到同人"咬"!!

咁煩,我唔想攞,佢咁想攞.....當時真係好想送個季軍比佢!!>.<"   (唔係串佢!)

之後攞左獎,換3,去食野~

又係呀sir請..=.=次次都係佢請,覺得有d唔好意思!!

跟住搭小巴,返屋企~

返到去,10點幾,跟住沖涼,做功課,執書包,睇聖經,訓覺~


今日睇返比賽果陣時ge片段,發覺自己ge動作超慢!!!

真係慢到連我自己都頂唔順!!!好想打自己呀!!!有乜可能慢成咁嫁?!

我一定要學跆拳道呀!!T3T係一定呀!!嗚嗚嗚!!

無學跆拳道之後,成個人GE動作都變得慢左!!

速度,反應,敏捷全部都唔掂!!

勁慢LO真係!!!  \ . /




2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天

嚇人咩....>.<" 分類: 未分類

今日10點起身,跟住做左dd功課~

之後11點幾開電腦~睇惡作劇2吻!!^^

3點菁打比我,話要做project!

差d唔記得左!>.<"4點幾仙做左d.........

 

之後6點幾出門口,

陪家姐去文電話費~

之後去新街市,返柔道~

今堂都係一般般啦~

呀sir話唔打搏擊,果陣好開心!

但係點知佢話打地上法!!真係比佢玩死!!>.<"......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...