今日無咩野記,一日到黑...做功課!!!
到左5點幾彈左陣結他!!^^ (我彈呀哥個結他!!>.<")
之後就食飯,7點半就出門口,返柔道~
今日超搞野!!!
泳泳個表妹來左,佢醫家係係咁到講野,又好扮野咁喎!!>.<"
佢一見到我就"hi!"咁樣!!>.<"之後我又'hi'返佢!
跟住佢無端端彈左一句野出來,話"你叫咩名呀?!" (仲要係勁大聲咁講!!真有趣!!^^)
跟係上堂果陣,佢上左蓆玩~~ (真係好搞野呀佢!!>.<")
之後落堂lu~~
返屋企~~^^
今日返柔道....
話左唔比打捨身技,點知泳泳用左=.=....... (比佢玩死!!>.<)
算啦~下次同佢玩捨身技!!^^
|