KaTiE

2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天

好野!!^^ 分類: 未分類

今日早會,講奧運馬術在香港....

超悶!!!跟住終於都上去啦!!!^^

之後上中文堂,又係恰眼訓......

之後IS,睇片~

 

之後小息交野比Ms 關~

跟住睇左睇本數學書~    (一陣test~)

之後打鐘lu~數學堂~

test都ok易,但係錯左幾題咁解....

test完就落堂lu~英文堂~^^

vocab quiz~ok易~^^

之後就教書~

 

到左週會,汪明欣來講~  (佢係個盲人,但係好樂觀,積極~)

之後聽佢唱歌,唱my love will get you home~

原來電視賣廣告果個都係佢唱嫁!!>.<"    (廣告果個係童聲!!)

之後完左~上geog堂~睇片~

哈哈!!放學啦!!^^打排球!!^^

上次去左打手球,醫家有得打排球啦!!^^

我去左換3,之後hea左陣仙出去~^^

見到王xx佢地~   (佢地考完試啦!!)

之後我同范係到做熱身~^^    (我地唔跑圈呀!!哈哈!!^^)

跟住又hea左陣~之後就掟波,猜波~

我接波都係唔係好掂!!>.<"

之後開波lu~^^

 

好彩,都唔係差!!^^

之後wing無端端過去同ivory傾計,

之後ivory無端端話"ms tang呀!!佢地f.1就學人"及"靚仔啦!!"        (類似啦!)

"快d同我話下佢地啦!!!"    (做得好!!佢地仲要成日都講添呀!!T3T我仲要成日聽佢講.....)

之後ms tang話"唔洗"及"啦!!d人就算係靚仔,人品都唔好嫁!!"

跟住梁X琳又話"CPU無靚仔嫁!!"    (同意你呀!!^^)

 

之後開完波,開game>.<"

我又要去打,我唔係怕打親,係驚打得唔好,比人罵....

之後我開球失球,接波失波..........    (打得超差!!!)

好彩包尾都開到波~ 

但係唔係咁仲意....邊個邊個..        (佢剪左頭髮,覺得佢好似女巫!)←希望唔好介意我咁講!

之後竟然打鐘!!!收波呀!!T3T

我仲想繼續打呀!!!T3T

之後我地去換3~開完locker就走人lu~^^

 

今日打波都好玩呀!!^^

有左樂兒佢地,氣氛真係增加左唔少!!^^

希望佢地可以一直都咁開心快樂啦!!^^

同埋..一諗到...佢地遲D升f.5,

佢地係唔係無得打咁多排球嫁?!   T3T

同佢地玩真係好開心嫁!!T3T 




2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天

唔夠精神........ 分類: 未分類

今日返學lu~

第一,二堂係數學堂,

第三堂係中文堂~

我...係到恰眼訓!!!!!..........

之後中史堂,都係無以前咁精彩!!!但係都係咁仲意中史!!^^

之後ERO堂,超正呀!唔洗聽老師講vowel!!

係到睇書同埋去hall同net傾計!!^^

 

到左lunch,同wing,菁出去食~

之後體育堂!!!^^教手球~~

要射龍門呀!!>.<"有一球係出晒界!!仲係出得好離譜果隻!!>.<"......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...