今日早會,講奧運馬術在香港....
超悶!!!跟住終於都上去啦!!!^^
之後上中文堂,又係恰眼訓......
之後IS,睇片~
之後小息交野比Ms 關~
跟住睇左睇本數學書~ (一陣test~)
之後打鐘lu~數學堂~
test都ok易,但係錯左幾題咁解....
test完就落堂lu~英文堂~^^
vocab quiz~ok易~^^
之後就教書~
到左週會,汪明欣來講~ (佢係個盲人,但係好樂觀,積極~)
之後聽佢唱歌,唱my love will get you home~
原來電視賣廣告果個都係佢唱嫁!!>.<" (廣告果個係童聲!!)
之後完左~上geog堂~睇片~
哈哈!!放學啦!!^^打排球!!^^
上次去左打手球,醫家有得打排球啦!!^^
我去左換3,之後hea左陣仙出去~^^
見到王xx佢地~ (佢地考完試啦!!)
之後我同范係到做熱身~^^ (我地唔跑圈呀!!哈哈!!^^)
跟住又hea左陣~之後就掟波,猜波~
我接波都係唔係好掂!!>.<"
之後開波lu~^^
好彩,都唔係差!!^^
之後wing無端端過去同ivory傾計,
之後ivory無端端話"ms tang呀!!佢地f.1就學人"及"靚仔啦!!" (類似啦!)
"快d同我話下佢地啦!!!" (做得好!!佢地仲要成日都講添呀!!T3T我仲要成日聽佢講.....)
之後ms tang話"唔洗"及"啦!!d人就算係靚仔,人品都唔好嫁!!"
跟住梁X琳又話"CPU無靚仔嫁!!" (同意你呀!!^^)
之後開完波,開game>.<"
我又要去打,我唔係怕打親,係驚打得唔好,比人罵....
之後我開球失球,接波失波.......... (打得超差!!!)
好彩包尾都開到波~
但係唔係咁仲意....邊個邊個.. (佢剪左頭髮,覺得佢好似女巫!)←希望唔好介意我咁講!
之後竟然打鐘!!!收波呀!!T3T
我仲想繼續打呀!!!T3T
之後我地去換3~開完locker就走人lu~^^
今日打波都好玩呀!!^^
有左樂兒佢地,氣氛真係增加左唔少!!^^
希望佢地可以一直都咁開心快樂啦!!^^
同埋..一諗到...佢地遲D升f.5,
佢地係唔係無得打咁多排球嫁?! T3T
同佢地玩真係好開心嫁!!T3T
|