今日超搞野!上英文堂,被逼去左GP room到上!!
雖然覺得好新鮮,但係...原來無枱用係咁辛苦嫁!!>.<"
之後HIST堂都ok~數學堂..一般般啦~
跟住中史堂,我仲意!!^^
同埋發覺陳x杰ge中史好勁!!^^
睇來佢都係仲意中史!!^^
之後VA堂,要成team人一齊畫埃及ge野~
我成堂都係到玩!!^^
之後中文堂,老師唔經唔覺咁教左一課書啦!!!
真神奇!!!^^
跟住電腦,有d悶悶地,又有d唔係咁明!!
放學lu~去搵莊太,佢個樣..好似唔咁滿意我地個project咁!!>.<"
不過我地做少少,so唔怪佢!!)
之後諗住去借書,但6係唔記得左!!...
4點3返到屋企,俱左少少野,就諗住做功課,點知眼訓!!!>.<"
所以5點半訓到7點幾!
跟住食飯,沖涼,做功課~
之後12點幾仙訓覺~
今日都無乜野特別,但係都係為左"叛徒"呢兩個字面有d sad!!>.<"
|