KaTiE

2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天

剪頭髮! 分類: 未分類

今朝返教會,有d悶悶地~

跟住返到屋企食飯~

做功課!!到左兩點,同家姐一齊出去~

佢陪我去剪頭髮~

跟住去到昌運ge某一間髮廊到剪頭髮~

到左4點就返屋企。

跟住返到去,換左條褲~ (一陣要同虹到海濱跑步~)

之後5點到左,坐係到等佢~

 

跟住就跑步~跑到去盡頭~未停過呀!!^^

但係個距離咁短,so未停過係應該ge!!

之後到左盡頭,見到有個嘉年華~(其實都唔算係....)

跟住睇下有咩野,果到有飾賣(貝殼整出來ge工藝品同埋有d玩具~)

果到仲有野食賣~但係我地都無買來食!!^^

之後行返去海濱~行上去個回歸塔到~

除左見到風景之外,仲見到有對情侶係到kiss.......=.=|||(kiss都唔洗係呢到kiss掛...)

之後我地hea左陣,就返屋企lu~

我返到去就做功課~之後就沖涼,食飯,睇電視,做功課~

到左11點幾,12點幾仙可以訓覺。

 

今日剪個髮型....嘛嘛地仲意~

今日跑步,發覺自己ge體能差左好多呀!!!T3T

真後悔無返跆拳道.....但係又無時間返...一係就太攰!!

唉~惟有以後努力啦!!但係都唔知有無時間!!  / . \




2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天

有可能嗎=.=...... 分類: 未分類

今日一早,呀媽,外婆,原子同我到樓下ge酒樓飲茶~

之後返屋企~企日本來想剪頭髮,但係家姐叫我聽日仙去剪=.=.....

因為要帶原子去海濱玩~

 

到左海濱,我地去左個不知名ge公園到~

之後再行過d,就有單槓玩啦!!^^

我做下引體上升,但係...淨係做到3下ja!!T3T

比上次少左一下呀!!T3T  (一定係我肥左!!)

之後我地周圍行下,到左4點幾就返屋企lu~

 

返到去,都幾攰嫁!我開電腦玩......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...