今朝返教會,有d悶悶地~
跟住返到屋企食飯~
做功課!!到左兩點,同家姐一齊出去~
佢陪我去剪頭髮~
跟住去到昌運ge某一間髮廊到剪頭髮~
到左4點就返屋企。
跟住返到去,換左條褲~ (一陣要同虹到海濱跑步~)
之後5點到左,坐係到等佢~
跟住就跑步~跑到去盡頭~未停過呀!!^^
但係個距離咁短,so未停過係應該ge!!
之後到左盡頭,見到有個嘉年華~(其實都唔算係....)
跟住睇下有咩野,果到有飾賣(貝殼整出來ge工藝品同埋有d玩具~)
果到仲有野食賣~但係我地都無買來食!!^^
之後行返去海濱~行上去個回歸塔到~
除左見到風景之外,仲見到有對情侶係到kiss.......=.=|||(kiss都唔洗係呢到kiss掛...)
之後我地hea左陣,就返屋企lu~
我返到去就做功課~之後就沖涼,食飯,睇電視,做功課~
到左11點幾,12點幾仙可以訓覺。
今日剪個髮型....嘛嘛地仲意~
今日跑步,發覺自己ge體能差左好多呀!!!T3T
真後悔無返跆拳道.....但係又無時間返...一係就太攰!!
唉~惟有以後努力啦!!但係都唔知有無時間!! / . \
|