今日放學要打班籃,
so放學就去換3~
其實...我真係唔識打籃球!>.<"
但係被逼,so就去打~
今日打籃球果陣,d球證比得勁鬆!!
但係我地輸到好慘呀!!!T3T
我地輸...............................10:2.....(真係唔想打出來!!!)
勁lor呀!!>.<"
之後聽人講,好似話咩有個人唔係1D ge人....
真係勁火lo!!有乜理由搵個唔係1D班ge人來代表自己班嫁?!!
之後無理到~因為班際咁小事, (小事唔代表我無盡全力去打!!)
唔想因為咁而搞到自己好攰,因為星期六有個好重要ge比賽呢!!!
我星期六,真係好想贏佢地呀!!^^希望到時表現好啦!!^^
之後返到屋企,食左3碗沙律!^^好好味呀!!!
之後就做功課~
今日打籃球雖然係輸左,
但係排球一定會贏嫁!!!>.<" (到時一定要表現好d!!!>.<")
各位隊員要加油呀!!! (希望自己唔會累左成隊人啦!!>.<")
|