今日8點起左身lu~
之後梳洗~食早餐,睇聖經~
之後做功課~差唔多做晒lu~^^
跟住玩電腦~我見到d好衰ge人,so幫人罵佢!!!
跟住換3,10點9就出門lu~
去到等齊人就返教會啦~
今日都幾有精神聽ge~^^
之後聽完就返屋企lu~
返到去食粥,跟住做埋d功課佢~ (其實都唔係好多~)
之後就溫書~ (基本上係睇書,我已經唔記得溫書係點溫!!)
跟住睇完就玩電腦~~^^
到左4點幾,知唔知我做乜野?!
我係到睇ivory個blog!!但係我由頭到尾睇晒.... (我有問題吧?!!)
之後6點左右,睇完lu~
唔知一陣又會發生咩事~
遲d再打~~^^
|