今日..返學~
早會果陣,陳x欣用好兇ge眼神望過來我呢邊,
嚇左我一跳.....!!
之後上堂....悶!
上上下中央堂,
呤呤呤!!!響火警鍾~(係火警演習~)
之後就係咁,搞到中央堂無左一半!!T3T (我咁仲意中史堂,佢竟然無左一半!!)
跟住就食lunch~
上體育堂lu~
今堂好玩也!做完熱身就打波~
但係唔係打排球,係打籃球,
因為星期四要班籃~
我入左幾球3分波呀!!^^
希望到時用到啦!
放學見mrs chong,
返到屋企就整個氣球!!>.<"
整到8點幾,跟住仙做功課~
今日打籃球,
希望比賽入到啦!^^
|