今日8點半起身~
跟住就梳洗,洗頭,換3~
到左10點幾就返教會~
之後我地等齊人,就出發lu!!!
去到聽人講道,
佢講得都幾好!!
都有道理!!^^
之後聽完就返屋企,
跟住就玩電腦~~
跟住就溫書~ (唔算溫....淨係睇..)
之後又玩msn~
到左夜晚就執野~
跟住11點幾呀爸熄左燈,
逼我地訓覺!!
但係我未睇聖經,
so係張床到拿住部手機來照~
今日幾悶下!
但係好驚聽日第一日返學就欠野!!>.<"
希望聽日唔洗交手冊啦!!^^
今日真係好好好驚險呀!!
我地約左9點鍾係火車站到等,
跟住我"教"左個鬧鐘7點響~
之後...唔知點解,我無醒到...
直到8點半到,范打比我,問我落得去等未,
之後我呆左一呆,
我就話"下?!醫家8點半啦?!我岩岩仙起身ja!!一係咁啦,我地飛的去,
我一陣打比你呀!!"
跟住我整好晒野,8點9到就出門,
跟住打比范......(閱讀全文)